Зарежда Събития
  • Това събитие е минало събитие.

14-та конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“

Детайли

Начало:
15 октомври, 2019 г.
Край:
16 октомври, 2019 г.
Категория за Събитие:
Уебсайт:
www.fmconference.bg

Организатори

Фасилитис
facilities.bg
fmc

Място

Интерпред СТЦ София
бул. Драган Цанков N 36
София, 1040 България
+ Google Map

 

На 15 и 16 октомври 2019 г. списание Фасилитис, Фасилити мениджмънт консултинг и Пъблик Сървисис организират за 14-та поредна година в София международната конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“. В рамките на два дена на едно място ще се събрерат български и европейски експерти в областта на фасилити мениджмънта.

И тази година конференцията ще допринесе за увеличаване на познанията за фасилити мениджмънта и ще представи интересни и добри практики от български и европейски компании.

 

Генерален спонсор

Със съдействието на

.
.

Спонсори

Партньори

 

.
.

 

Медийни партньори

 

Вижте повече за 13-тата конференция през 2018 г.
 

 

Програма

 

15 октомври (вторник), Зала София, Интерпред СТЦ

09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 09:45 Официално откриване

  • Антон Гинчев, програмен директор на конференцията
  • Иван Велков, Председател на УС, БГФМА
  • Горан Миланов, Президент на EuroFM
  • доц. д-р Атанас Георгиев, издател на сп. „Фасилитис“

09:45 – 11:00 Панел 1 – Откриваща дискусия: Фасилити и пропърти мениджмънт – пазари, услуги, градска среда и партньорство с публичния сектор
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев, Издател на сп. Фасилитис

  • Развитие на фасилити мениджмънта в България
    Иван Велков, Председател на УС, Българска фасилити мениджмънт асоциация (БГФМА)
  • Фасилити и пропърти мениджмънт в бизнес сгради – тенденции за развитие и изисквания на собствениците
    Таня Косева-Бошова, Председател на УС, Асоциация на собствениците на бизнес сгради (АСБС)
  • Предизвикателства пред фасилити мениджмънта в културните индустрии в България
    доц. д-р Момчил Георгиев, Генерален секретар на Българска асоциация на работодателите в областта на културата (БАРОК)

11:00 – 11:30 Кафе пауза

11:30 – 13:00 Панел 2 – Дигитализация и нови технологии
Модератор: Антон Гинчев, Ten Brinke Asset Management

  • Proptech 4 FM
    Георги Павлов, основател, proptech.bg
  • Контрол и наблюдение на разходите за електричество, природен газ и вода
    д-р Николай Милованов, Нов български университет / cofounder ThingsLog
  • Управление на гъвкави/споделени работни пространства
    Мирослав Мирославов, Изпълнителен директор, OfficeRnD

13:00 – 14:00 Работен обяд

14:00 – 15:30 Панел 3 – Технически решения и устойчиво развитие
Модератор: Георги Христов, Управляващ директор, Apleona HSG Bulgaria

  • Последните изменения в нормативните изисквания към противопожарната защита на фасади и покриви
    инж. Васил Манолов, Българска асоциация за изолации в строителството (БАИС)
  • Устойчиво развитие и фасилити мениджмънт
    Весела Вълчева-Макгий, Председател на УС, Български съвет за устойчиво развитие (BGBC)
  • Как да минимизираме негативните ефекти върху околната среда
    Ивана Йованович, Design and Construction Manager, Делта планет мол

15:30 – 16:00 Кафе пауза

16:00 – 17:30 Панел 4 – Работна среда (спонсор на панела – Tork)
Модератор: Антон Гинчев, Ten Brinke Asset Management

  • Търговски недвижими имоти. Хигиената като услуга за по-добра работна среда
    Андреа Тугурлан, мениджър „Бизнес развитие Румъния и България”, Essity Romania/Tork
  • Преместване на офис от 1000+ човека – споделяне на опит и добри практики
    Христин Атанасов, Фасилити мениджър, Experian
  • Изграждане на работна среда. Успешният модел Проджект мениджмънт – Интериорен дизайн
    Мария Бозвелийска и инж. Светломир Колев, Workbox

17:30 – 19:00 Коктейл пред Зала София, Интерпред СТЦ

 

16 октомври (сряда), Зала София, Интерпред СТЦ

09:00 – 09:30 Регистрация и кафе

09:30 – 11:00 Панел 5 – Управление на бизнес процеси
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев, издател на сп. Фасилитис

  • Управление на бизнес процеси чрез аутсорсинг: стратегически партньорства
    Анна Дунева, Оперативен Директор ФМ Европа в Teva Pharmaceuticals и член на УС в БГФМА
  • Специфика във фасилити мениджмънт за банкови институции
    Бисера Иванова, Директор дирекция Административна, Първа Инвестиционна Банка АД и член на Съвета на жените в бизнеса
  • Индустриалният фасилити мениджмънт, трансфер на технологии и експлоатационни ограничения
    Тодор Тодоров, Оперативен директор, Американски университет в България

11:00 – 11:30 Кафе пауза

11:30 – 13:00 Панел 6 – Управление на жилищни имоти
Модератор: Никола Захариев, директор оперативна дейност в Хом Кеър Бг ЕООД

  • Жилищни политики и стратегии
    Весела Звезданова, юрист Дирекция „Жилищни политики“, Министерство на регионалното развитие и благоустройството
  • Управлението на етажна собственост – постижения, предизвикателства и перспективи
    Ламбро Попов, Председател на УС, Асоциация на дружествата, управляващи етажна собственост (АДУЕС)
  • Управление на процеса за обновяване на жилищния фонд
    Цвета Наньова, изпълнителен директор на „Българо-австрийска консултанстска компания“ и член на УС, БГФМА

13:00 Закриване на конференцията

  • доц. д-р Атанас Георгиев, издател на сп. Фасилитис

 

Регистрация

 

264 лв.

Регистрация
за 1 участник

240 лв.

Регистрация
за 2-ма и повече участници

* Всички цени са с включен ДДС

Краен срок за регистрация: 14.10.2019 г., 13:00ч
РЕГИСТРАЦИЯ / REGISTRATION
 

* За регистрация можете да ни пишете и на info@facilities.bg или да ни се обадите на +359 879 436 756 и ние ще се свържем с вас, за да запазим вашето място на конференцията.

Вижте повече за 13-тата конференция през 2018 г.
 

 

Снимки от предишното издание

13th International Conference "Facility Management: Realization in Bulgaria"