- This event has passed.
13-та конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“
На 18 и 19 октомври 2018 г. списание Фасилитис, Фасилити мениджмънт консултинг и Пъблик Сървисис организират за 13-та поредна година в София международната конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“. В рамките на два дена на едно място ще се събрерат български и европейски експерти в областта на фасилити мениджмънта.
И тази година конференцията ще допринесе за увеличаване на познанията за фасилити мениджмънта и ще представи интересни и добри практики от български и европейски компании.
Снимки от събитието
Златен спонсор
Спонсори
Партньори
Медийни партньори
Програма
Ден 1 – 18 октомври 2018 г.
- д-р Петър Ташев / главен редактор на сп. Фасилитис
- Антон Гинчев / програмен директор на конференцията
Embracing Workplace to move FM forward
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев
Развитие на проектните услуги като част от фасилити мениджмънта
Новите тенденции в ефективността на работното пространство. Анализ и изводи от CEE Office Barometer
Здраве и хигиена на работното място
Управлението на сгради в режим на етажна собственост – Възможности и предизвикателства
Модератор: Антон Гинчев
Фасилити мениджмънтът в проектирането
EVN Топлофикация – модерно топлоснабдяване в Пловдив
EcoStruxure – отворена IoT платформа с приложение в енергетиката, ИТ, умни сгради, индустрия и електроразпределителни мрежи
Индустриални решения и продукти, предлагани от технически екип на Мундус Сървисиз
Модератор: проф. Куниберт Ленартс / ikl GmbH
Удовлетворените клиенти – измерител за качествено управление
Дигитализация на фасилити мениджмънта – Quo vadis?
Интелигентни услуги за интелигентни сгради
Ден 2 – 19 октомври 2018 г.
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев
Бъдещите поколения и фасилити мениджмънта – какво да очаквате
Комфорт, естетика и функционалност на работната среда
Практически казуси
ISO41012 – стандарт, добавящ стойност към света на управлението на ФМ договори и на оперативното съвършенство
Правни аспекти на фасилити мениджмънта
Правни аспекти – проблеми и предизвикателства
Лектори
- Всички лектори
- Повече информация
Всички лектори
Повече информация
Антон Гинчев
Програмен директор на конференцията
След дипломирането си от Техническия университет в Карлсруе, Антон Гинчев работи като ръководител на отдел “Фасилити мениджмънт” в “Бизнес парк София”. Участва дейно в популяризирането на тази нова за България професия. От юни 2007 година Антон Гинчев ръководи асет мениджмънта в Ten Brinke Asset Management BV, Холандия. Компанията има 850 служители и оборот от около 900 млн. евро годишно.
Крис Мориарти
Director of Insight, Британски институт по фасилити мениджмънт
Крис Мориарти заема длъжността „Director of Insight“ в Британския институт по фасилити мениджмънт (British Institute of Facilities Management – BIFM). Преди това е бил управляващ директор в Leesman, водеща компания за оценка на ефективността на работното място, където е отговарял за креативното и стратегическо развитие на бранда Leesman във Великобритания и по света. Крис има богат професионален опит и успешни проекти в сектора, базирани на стратегически маркетинг и опит в продажбите. Преди да се присъедини към BIFM, е отговарял за корпоративните връзки на Chartered Institute of Marketing.
Петко Анчев
Сътрудник по „Зелена София“, проект на Столична община
Петко Анчев е част от координационния екип на проект “Зелена София” на Столична община, създаден от Кмета на София през октомври 2016 г. Неговата цел е да концентрира политиките на Столична община към устойчивото развитие на града и да подготви кандидатурата на София в конкурса “Зелена столица на Европа”, организиран от Европейската комисия. Петко има бакалавърска степен по „Измененията на климата“ от Университета Ковънтри, Великобритания, и едногодишна специализация по „Европейски науки“ в Хагския университет в Холандия. Преди настоящата си позиция, той работи в кабинета на Президента на република България, където става най-младият автор на негови речи. Днес Петко e част от Националната програма “Управленски умения” на Българско училище за политика “Димитър Паница” и планира да продължи кариерата си като политик.
Христо Дойчинов
Член на УС и Зам.-директор – Оперативна дейност в Мундус Сървисиз
Дипломиран Магистър инженер с повече от 20 години трудов стаж, 17 от които на ръководни позиции. Работещ в сферата на фасилити мениджмънта от май 2007г. като един от основателите на фирма Ей.Ес.Ес.-България, тясно специализирана в техническа поддръжка и обслужване.
От Май 2017 г. е член на Управителния съвет на Мундус Сървисиз и Зам.-директор – Оперативна дейност.
Иглика Йорданова
Изпълнителен директор на Colliers в България
Иглика Йорданова е част от Colliers International от 2002 г. Тя притежава дългогодишен опит в сферата на недвижимите имоти и лидерски качества, които успешно прилага на позицията Изпълнителен директор на Colliers в България. Както такъв тя отговаря за реализирането на бизнес стратегията на компанията, прилагайки уменията си в областта на стратегическия мениджмънт, преговорите, бизнес планирането, продажбите и консултантските услуги. Предишният професионален опит на Иглика е на позицията Мениджър търговски площи, където се занимава с бизнес развитието и управлението на екипа. Тя е магистър по „Финанси“ и бакалавър по „Икономика“ от СУ „Св. Климент Охридски“, гр. София.
Десислава Сулцер
Account Manager Bulgaria, Essity Professional Hygiene
Със значителен опит в B2B и FMCG сектор, работеща през последните 148 месеца и за компании Fortune 500 в професинолната хигиена. Десислава работи с широко портфолио от дистрибутори, с фокус стратегическо развитие на продуктови групи в личната хигиена и в индустрията. Десислава отговаря за цялостна оценка на българския пазар, съветва и препоръчва в различни сегменти в страната марката Торк. В съчетание с 6-месечен опит в продажбите на американския производител Кимбърли-Кларк за България. Днес Торк е глобална марка на Essity и посредством партньори и клиенти, компанията работи в над 90 държави. Други марки на Essity са: TENA, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Tempo, ZEWA.
Ламбро Попов
Председател на Асоциацията на дружествата, управляващи етажна собственост (АДУЕС)
Ламбро Попов е оперативен мениджър и съосновател на „Образцов вход“ ООД, както и председател на „Асоциацията на дружествата, управляващи етажна собственост“. Притежава дългогодишен опит в областта на управлението на жилищни сгради в режим на етажна собственост и в управлението на комплекси от затворен тип. Работата му е свързана със стратегическото развитие на дружеството, както и с управление на процеси, свързани с интегрирането на решения, позволяващи масово управление на многофамилни жилищни сгради. Притежава юридическо образование и е сертифициран медиатор.
Aсоциация на дружествата управляващи етажна собственост включва 5 компании, тясно специализирани в управлението на жилищни сгради и комплекси от затворен тип. Целта на АДУЕС е да работи за въвеждането и утвърждаването на високи професионални и етични стандарти в управлението и поддръжката на жилищен фонд. Членовете на асоциацията управляват над 3000 сгради в режим на етажна собственост и оперират на територията на големите областни градове в България.
проф. Куниберт Ленъртс
Проф. д-р Куниберт Ленартс преподава по фасилити мениджмънт в Университета в Карслруе от 2000 г.
Преди това е бил ръководител на отдела за ФМ в най-голямата железница в Европа, Deutsche Bahn, като е управлявал уникален хетерогенен сграден фонд. Той е първият професор по фасилити мениджмънт в Германия.
Ференц Елерман
Ръководител Ключови клиенти в ISS Facility Services Holding GmbH, Германия
От август 2018 г. Ференц Елерман отговаря за по-нататъшното разширяване на съществуващите клиенти и разработването на нови ключови клиенти като Ръководител Ключови клиенти в ISS Facility Services Holding GmbH. Ференц Елерман завършва право в Университета в Констанц и изучава бизнес администрация в Административната и бизнес академия в Мюнхен. Той работи в продължение на осем години на различни позиции в BMW Group. Освен това отговаря за непрякото закупуване на BMW China и съвместното предприятие BMW Brilliance в Пекин в продължение на три години. През 2008 г. Ференц Елерман преминава от страната на обслужващите компании и първоначално отговаря за оперативния бизнес като главен оперативен директор на UNIPLAN Group. В последните години Ференц Елерман ръководи Отдел Маркетинг и продажби за консултантска компания на TÜV NORD Group в областта на енергийната ефективност.
Ангел Киров
Ръководител на Център „Инженеринг“ в EVN Топлофикация Пловдив
Ангел Киров е завършил Електронна техника и микроелектроника в Технически университет София – филиал Пловдив. Повече от 25 години е част от топлофикационното дружество в Пловдив. До април 2018 г. е ръководител на отдел „Топлопреносна мрежа“ като има пряк принос за развитието на мрежовата структура и техническите услуги за клиентите. Понастоящем е ръководител на Център „Инженеринг“ в EVN Топлофикация Пловдив.
Радослава Радева
End Users Buildings, Schneider Electric Bulgaria
Радослава Радева е завършила УНСС, специалност Международни икономически отношения, през 1996 г. Завършила е и MBA програма към към Франкофонския Институт по управление и администрация през 2000 г. Работи за Шнайдер Електрик България от 2001 г. За тези 17 години е сменила няколко длъжности във фирмата. Започнала в центъра за обслужване на клиенти. По-късно се премества в търговския отдел, като е отговаряла за различни клиентски групи. В момента е отново в търговски отдел и отговаря за направление сгради. Поддържа връзката с инвеститори в търговски центрове, офис сгради и хотели и осъществява вътрешна координация между колегите с цел по-ефективно изпълнение на проекта.
Росен Карагьозов
Директор Техническа поддръжка и услуги, Мундус Сървисиз
Дипломиран Магистър инженер с повече от 15 години опит в управлението на проекти и екипи в сферата на изграждането и поддръжката на сгради, мрежи и съоръжения. Дипломиран Проектен мениджър от Georg Washington University, School of Business.
Веселка Данчева
Управител, СентърМайн
Веселка Данчева е сертифициран фасилити мениджър с дългогодишен опит в сферата на софтуерните решения, подпомагащи работата на ФМ специалистите. Тя е управител на СентърМайн – компания с фокус върху разработването на системи за управление на недвижима собственост. В последните години Веселка придобива международен опит при работата си по внедряване на софтуерни решения в проекти с висока сложност – многофункционални комплекси от смесен тип, жилищни, офис, търговски и производствени площи. Характерна особеност на такъв тип проекти е, че отношенията с наметели, живущи, клиенти и посрещането на нуждите им са едни от най-важните измерители за качествен фасилити мениджмънт.
Ирена Жотева
Управляващ партньор на HILL International Bulgaria
Ирена Жотева е управител и собственик на HILL International Bulgaria. Става част от екипа на компанията в началото на 2002 г. От 2004 г. е изпълнителен директор, през 2009 г. става управляващ съдружник, а от май 2015 г. е и собственик. Преди това е работила като HR специалист в производствена фирма. Има магистърска степен по психология от СУ „Св.
Климент Охридски“ и МВА от City University, Сиатъл, Вашингтон. От 2006 г. преподава в магистърската програма „Трудови пазари и развитие на човешките ресурси“ на СУ „Св. Климент Охридски“. Професионален коуч към Erickson College International, акредитиран към Международната коуч федерация (ICF). Член е на Съвета на жените в бизнеса в България.
Лъчезар Цветанов
Стратегически творчески директор, Studio Novo
Лъчезар Цветанов е утвърден промишлен дизайнер, отличен с множество международни награди за дизайн, включително Red Dot, IF, Japanese Good Design и IDEA. Професионалният му опит през последните 15 години е съсредоточен в проучване и проектиране на ергономични продукти и решения, които насърчават движението и общото благосъстояние по време на работа. Между 2010 и 2015 г., Лъчезар ръководи творческото развитие на Humanscale – световен лидер в областта на ергономичните мебели и високоефективни работни инструменти. Неговите индивидуални и екипни проекти допринасят за поразителния растеж на компанията от 700% в 12 годинишния му опит там. Преди това е участвал в проекти, свързани с универсален дизайн, приложна естетика и изследване на човешките фактори, в Black & Decker и различни фирми от сектора на потребителската електроника. Има следдипломни квалификации за Дизайн мениджмънт, Дизайн лидерство и други. През 2010 г. Лъчезар става съосновател на Studio Novo – компания, създадена в София, с идеята да предостави най-добрите практики в проектирането на работното пространство, като улеснява тяхното изпълнение, чрез интеграция на различни видове обзавеждане, осветление, акустични решения и продукти за здраве.
Филип Клейтън
Регионален директор за Балканите, Директор за България, Key Facilities Management International
Филип има обширен опит във всички аспекти на фасилити мениджмънта и недвижимите имоти с основен фокус върху въвеждането и изпълнението на интегриран фасилити мениджмънт, глобална оценка на активите и съврзаната с нея рационализация и консолидания на всички аспекти на оперативния мениджмънт. Филип е работил с клиенти в Европа, ОНД и Близкия Изток по осъществяването на бизнес трансформации. Ангажиран е с развитието и предоставянето на истински фасилити мениджмънт с фокус върху Централна, Източна и Югоизточна Европа. Кариерата му във ФМ и пропърти мениджмънта е свързана с EC Harris Built Asset Consultancy, БТК (Vivacom), CB Richard Ellis, Exxon Mobil, Regus, NCR, AT&T и British Petroleum. Key В момента е Регионален директор за Балканите, Директор за България, Key Facilities Management International – компания, която предоставя водещи на пазара решения за успешни клиенти и дългосрочните им партньори.
адв. Калоян Крумов
Старши адвокат, Адвокатско дружество „Джингов, Гугински, Кючуков и Величков“
Адв. Калоян Крумов е старши адвокат в практиката по вещно право в Адвокатско дружество „Джингов, Гугински, Кючуков и Величков“ с над 12-годишен практически опит. Той предоставя правни консултации по отношение на създаването, изграждането и развитието на проекти в областта на недвижимите имоти, включително центрове за търговия на дребно и бизнес центрове. Той е един от малкото български юристи, които имат изключителен опит в консултирането изпълнението на договорите, базирани на FIDIC и тяхната съвместимост със спецификата на българската законодателна рамка.
Никола Захариев
Директор оперативна дейност, Хом Кеър Бг ЕООД
Никола Захариев е икономист по образование, преминал професионално през целия цикъл на проектиране, изграждане и реализиране на строителна продукция. От 2015 г. се присъединява към екипа на Хом Кеър Бг ЕООД. От тогава се развива последователно в звената за управление на комплекси от затворен тип, пропърти мениджмънт и фасилити услуги. Към момента изпълнява длъжността Директор оперативна дейност във фирмата. Натрупаният опит му позволява да има цялостен поглед върху развитието и проблемите на фасилити и пропърти менъджмънт услугите в страната, както и мнение относно правната рамка осигурявана от законодателството.
доц. д-р Атанас Георгиев
Издател на списание Фасилитис
Доц. Атанас Георгиев е доктор по Икономика от СУ „Св. Климент Охридски“. Бакалавър по „Икономика” и магистър по „Икономика и управление в енергетиката, инфраструктурата и комуналните услуги” и по „Финанси и банково дело” от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски”. Работи като хоноруван, а от 2007 г. и като редовен асистент и впоследствие като доцент в Стопанския факултет на СУ. В момента е Зам.-декан на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и Ръководител на Катедра „Икономика и управление по отрасли”, както и ръководител на магистърската програма по „Икономика и управление в енергетиката, инфраструктурата и комуналните услуги”, част от която е и специализацията по „Фасилити мениджмънт“. От януари 2010 г. е в екипа на publics.bg, а от 2012 г. е издател на списанията Ютилитис и Фасилитис.
д-р Петър Ташев
главен редактор на сп. Фасилитис
Петър Ташев е доктор по Социално Управление от СУ „Св. Климент Охридски“ с дисертация на тема „Ефективност и ефикасност на компании с голям сграден фонд посредством професионален фасилити мениджмънт“. Бакалавър по Икономика и магистър по Финанси и банково дело от Стопанския факултет на Софийския Университет „Св. Климент Охридски“. Работи като хоноруван асистент в катедра Икономика и управление по отрасли. Секретар е на магистърската програма по Икономика и управление на сгради и съоръжения – Фасилити мениджмънт. От януари 2010 г. е отговорен редактор на publics.bg – онлайн професионална медия за развитие на публичните услуги, а от началото на 2012 година е и главен редактор на сп. Фасилитис. Петър Ташев е един от главните организатори на международна конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“.
Регистрация
240 лв.
Ранна регистрация
за 1 участник (до 14.09 вкл.)
216 лв.
Ранна регистрация
за 2-ма и повече участници (до 14.09 вкл.)
264 лв.
Късна регистрация
за 1 участник (от 15.09 вкл.)
240 лв.
Късна регистрация
за 2-ма и повече участници (от 15.09 вкл.)
* Всички цени са с включен ДДС
* За регистрация можете да ни пишете и на office@publics.bg или да ни се обадите на +359 879 436 756 и ние ще се свържем с вас, за да запазим вашето място на конференцията.