Loading Events
  • This event has passed.

13-та конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“

Details

Start:
18 октомври, 2018 г.
End:
19 октомври, 2018 г.
Event Category:
Website:
www.fmconference.bg

Organizers

Фасилитис
facilities.bg
fmc

Venue

Интерпред СТЦ София
бул. Драган Цанков N 36
София, 1040 България
+ Google Map

 

На 18 и 19 октомври 2018 г. списание Фасилитис, Фасилити мениджмънт консултинг и Пъблик Сървисис организират за 13-та поредна година в София международната конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“. В рамките на два дена на едно място ще се събрерат български и европейски експерти в областта на фасилити мениджмънта.

И тази година конференцията ще допринесе за увеличаване на познанията за фасилити мениджмънта и ще представи интересни и добри практики от български и европейски компании.

 

Снимки от събитието

13th International Conference "Facility Management: Realization in Bulgaria"

 

 

 

Златен спонсор

Спонсори

 

 

 

Партньори

 

.

 

Медийни партньори

 

Вижте повече за 12-тата конференция през 2017 г.
 

 

Програма

 

Ден 1 – 18 октомври 2018 г.

09:00 – 09:30
Регистрация и кафе

 

09:30 – 09:45
Официално откриване на 13-та международна конференция „Фасилити Мениджмънт – Реализация в България“

  • д-р Петър Ташев / главен редактор на сп. Фасилитис
  • Антон Гинчев / програмен директор на конференцията

 

09:45 – 10:30
KEYNOTE SPEECHES: Бъдещото на ФМ бизнеса и градската среда

  • Крис Мориарти / BIFM
    Embracing Workplace to move FM forward
  • Петко Анчев / Сътрудник по проект „Зелена София“ на Столична община

 

10:30 – 11:00
Кафе пауза

 

11:00 – 12:30
ПАНЕЛ 1: Развитие на пазара на ФМ и недвижими имоти в България
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев

  • Христо Дойчинов / Мундус Сървисиз
    Развитие на проектните услуги като част от фасилити мениджмънта
  • Иглика Йорданова / Colliers International
    Новите тенденции в ефективността на работното пространство. Анализ и изводи от CEE Office Barometer
  • Десислава Сулцер / Essity/Tork
    Здраве и хигиена на работното място
  • Ламбро Попов / Асоциация на дружествата, управляващи етажна собственост (АДУЕС)
    Управлението на сгради в режим на етажна собственост – Възможности и предизвикателства

 

12:30 – 13:30
Бизнес-обяд

 

13:30 – 15:00
ПАНЕЛ 2: Технически ФМ решения
Модератор: Антон Гинчев

  • арх. Ангел Захариев / А и А архитекти
    Фасилити мениджмънтът в проектирането
  • Ангел Киров / ЕВН Топлофикация Пловдив
    EVN Топлофикация – модерно топлоснабдяване в Пловдив
  • Радослава Радева / Шнайдер Електрик България
    EcoStruxure – отворена IoT платформа с приложение в енергетиката, ИТ, умни сгради, индустрия и електроразпределителни мрежи
  • Росен Карагьозов / Мундус Сървисиз
    Индустриални решения и продукти, предлагани от технически екип на Мундус Сървисиз

 

15:00 – 15:30
Кафе пауза

 

15:30 – 17:00
ПАНЕЛ 3: Дигитализация в мениджмънта на недвижими имоти
Модератор: проф. Куниберт Ленартс / ikl GmbH

  • Веселка Данчева / CenterMine
    Удовлетворените клиенти – измерител за качествено управление
  • проф. Куниберт Ленартс / ikl GmbH
    Дигитализация на фасилити мениджмънта – Quo vadis?
  • Ференц Елерман / ISS Group
    Интелигентни услуги за интелигентни сгради

 

Ден 2 – 19 октомври 2018 г.

 

09:00 – 09:30
Регистрация и кафе

 

09:30 – 11:00
ПАНЕЛ 4: Човешки ресурси и работна среда
Модератор: доц. д-р Атанас Георгиев

  • Ирена Жотева / Hill International
    Бъдещите поколения и фасилити мениджмънта – какво да очаквате
  • Лъчезар Цветанов / Studio Novo
    Комфорт, естетика и функционалност на работната среда
  • Антон Гинчев / Ten Brinke Asset Management
    Практически казуси

 

11:00 – 11:30
Кафе пауза

 

11:30 – 13:00
ПАНЕЛ 5: Правни аспекти на фасилити мениджмънта

  • Филип Клейтън / Key Facilities Management
    ISO41012 – стандарт, добавящ стойност към света на управлението на ФМ договори и на оперативното съвършенство
  • Калоян Крумов / Адвокатско дружество „Джингов, Гугински, Кючуков и Величков“
    Правни аспекти на фасилити мениджмънта
  • Никола Захариев / Home Care BG
    Правни аспекти – проблеми и предизвикателства

 

 

Лектори

 

  • Всички лектори
  • Повече информация

Всички лектори

д-р Петър Ташев
Антон Гинчев
доц. д-р Атанас Георгиев

 

Крис Мориарти
Петко Анчев

 

Иглика Йорданова
Десислава Сулцер
Ламбро Попов
Христо Дойчинов

 

арх. Ангел Захариев
Ангел Киров
Радослава Радева
Росен Карагьозов

 

Веселка Данчева
проф. Куниберт Ленъртс
Ференц Елерман

 

Ирена Жотева
Лъчезар Цветанов
Винсент ле Нобл

 

Филип Клейтън
адв. Калоян Крумов
Никола Захариев

 

Повече информация

Антон Гинчев
Програмен директор на конференцията

След дипломирането си от Техническия университет в Карлсруе, Антон Гинчев работи като ръководител на отдел “Фасилити мениджмънт” в “Бизнес парк София”. Участва дейно в популяризирането на тази нова за България професия. От юни 2007 година Антон Гинчев ръководи асет мениджмънта в Ten Brinke Asset Management BV, Холандия. Компанията има 850 служители и оборот от около 900 млн. евро годишно.

 

Крис Мориарти
Director of Insight, Британски институт по фасилити мениджмънт

Крис Мориарти заема длъжността „Director of Insight“ в Британския институт по фасилити мениджмънт (British Institute of Facilities Management – BIFM). Преди това е бил управляващ директор в Leesman, водеща компания за оценка на ефективността на работното място, където е отговарял за креативното и стратегическо развитие на бранда Leesman във Великобритания и по света. Крис има богат професионален опит и успешни проекти в сектора, базирани на стратегически маркетинг и опит в продажбите. Преди да се присъедини към BIFM, е отговарял за корпоративните връзки на Chartered Institute of Marketing.

 

Петко Анчев
Сътрудник по „Зелена София“, проект на Столична община

Петко Анчев е част от координационния екип на проект “Зелена София” на Столична община, създаден от Кмета на София през октомври 2016 г. Неговата цел е да концентрира политиките на Столична община към устойчивото развитие на града и да подготви кандидатурата на София в конкурса “Зелена столица на Европа”, организиран от Европейската комисия. Петко има бакалавърска степен по „Измененията на климата“ от Университета Ковънтри, Великобритания, и едногодишна специализация по „Европейски науки“ в Хагския университет в Холандия. Преди настоящата си позиция, той работи в кабинета на Президента на република България, където става най-младият автор на негови речи. Днес Петко e част от Националната програма “Управленски умения” на Българско училище за политика “Димитър Паница” и планира да продължи кариерата си като политик.

 

Христо Дойчинов
Член на УС и Зам.-директор – Оперативна дейност в Мундус Сървисиз

Дипломиран Магистър инженер с повече от 20 години трудов стаж, 17 от които на ръководни позиции. Работещ в сферата на фасилити мениджмънта от май 2007г. като един от основателите на фирма Ей.Ес.Ес.-България, тясно специализирана в техническа поддръжка и обслужване.

От Май 2017 г. е член на Управителния съвет на Мундус Сървисиз и Зам.-директор – Оперативна дейност.

 

Иглика Йорданова
Изпълнителен директор на Colliers в България

Иглика Йорданова е част от Colliers International от 2002 г. Тя притежава дългогодишен опит в сферата на недвижимите имоти и лидерски качества, които успешно прилага на позицията Изпълнителен директор на Colliers в България. Както такъв тя отговаря за реализирането на бизнес стратегията на компанията, прилагайки уменията си в областта на стратегическия мениджмънт, преговорите, бизнес планирането, продажбите и консултантските услуги. Предишният професионален опит на Иглика е на позицията Мениджър търговски площи, където се занимава с бизнес развитието и управлението на екипа. Тя е магистър по „Финанси“ и бакалавър по „Икономика“ от СУ „Св. Климент Охридски“, гр. София.

 

Десислава Сулцер
Account Manager Bulgaria, Essity Professional Hygiene

Със значителен опит в B2B и FMCG сектор, работеща през последните 148 месеца и за компании Fortune 500 в професинолната хигиена. Десислава работи с широко портфолио от дистрибутори, с фокус стратегическо развитие на продуктови групи в личната хигиена и в индустрията. Десислава отговаря за цялостна оценка на българския пазар, съветва и препоръчва в различни сегменти в страната марката Торк. В съчетание с 6-месечен опит в продажбите на американския производител Кимбърли-Кларк за България. Днес Торк е глобална марка на Essity и посредством партньори и клиенти, компанията работи в над 90 държави. Други марки на Essity са: TENA, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Tempo, ZEWA.

 

Ламбро Попов
Председател на Асоциацията на дружествата, управляващи етажна собственост (АДУЕС)

Ламбро Попов е оперативен мениджър и съосновател на „Образцов вход“ ООД, както и председател на „Асоциацията на дружествата, управляващи етажна собственост“. Притежава дългогодишен опит в областта на управлението на жилищни сгради в режим на етажна собственост и в управлението на комплекси от затворен тип. Работата му е свързана със стратегическото развитие на дружеството, както и с управление на процеси, свързани с интегрирането на решения, позволяващи масово управление на многофамилни жилищни сгради. Притежава юридическо образование и е сертифициран медиатор.

Aсоциация на дружествата управляващи етажна собственост включва 5 компании, тясно специализирани в управлението на жилищни сгради и комплекси от затворен тип. Целта на АДУЕС е да работи за въвеждането и утвърждаването на високи професионални и етични стандарти в управлението и поддръжката на жилищен фонд. Членовете на асоциацията управляват над 3000 сгради в режим на етажна собственост и оперират на територията на големите областни градове в България.

 

проф. Куниберт Ленъртс

Проф. д-р Куниберт Ленартс преподава по фасилити мениджмънт в Университета в Карслруе от 2000 г.

Преди това е бил ръководител на отдела за ФМ в най-голямата железница в Европа, Deutsche Bahn, като е управлявал уникален хетерогенен сграден фонд. Той е първият професор по фасилити мениджмънт в Германия.

 

Ференц Елерман
Ръководител Ключови клиенти в ISS Facility Services Holding GmbH, Германия

От август 2018 г. Ференц Елерман отговаря за по-нататъшното разширяване на съществуващите клиенти и разработването на нови ключови клиенти като Ръководител Ключови клиенти в ISS Facility Services Holding GmbH. Ференц Елерман завършва право в Университета в Констанц и изучава бизнес администрация в Административната и бизнес академия в Мюнхен. Той работи в продължение на осем години на различни позиции в BMW Group. Освен това отговаря за непрякото закупуване на BMW China и съвместното предприятие BMW Brilliance в Пекин в продължение на три години. През 2008 г. Ференц Елерман преминава от страната на обслужващите компании и първоначално отговаря за оперативния бизнес като главен оперативен директор на UNIPLAN Group. В последните години Ференц Елерман ръководи Отдел Маркетинг и продажби за консултантска компания на TÜV NORD Group в областта на енергийната ефективност.

 

Ангел Киров
Ръководител на Център „Инженеринг“ в EVN Топлофикация Пловдив

Ангел Киров е завършил Електронна техника и микроелектроника в Технически университет София – филиал Пловдив. Повече от 25 години е част от топлофикационното дружество в Пловдив. До април 2018 г. е ръководител на отдел „Топлопреносна мрежа“ като има пряк принос за развитието на мрежовата структура и техническите услуги за клиентите. Понастоящем е ръководител на Център „Инженеринг“ в EVN Топлофикация Пловдив.

 

Радослава Радева
End Users Buildings, Schneider Electric Bulgaria

Радослава Радева е завършила УНСС, специалност Международни икономически отношения, през 1996 г. Завършила е и MBA програма към към Франкофонския Институт по управление и администрация през 2000 г. Работи за Шнайдер Електрик България от 2001 г. За тези 17 години е сменила няколко длъжности във фирмата. Започнала в центъра за обслужване на клиенти. По-късно се премества в търговския отдел, като е отговаряла за различни клиентски групи. В момента е отново в търговски отдел и отговаря за направление сгради. Поддържа връзката с инвеститори в търговски центрове, офис сгради и хотели и осъществява вътрешна координация между колегите с цел по-ефективно изпълнение на проекта.

 

Росен Карагьозов
Директор Техническа поддръжка и услуги, Мундус Сървисиз

Дипломиран Магистър инженер с повече от 15 години опит в управлението на проекти и екипи в сферата на изграждането и поддръжката на сгради, мрежи и съоръжения. Дипломиран Проектен мениджър от Georg Washington University, School of Business.

 

Веселка Данчева
Управител, СентърМайн

Веселка Данчева е сертифициран фасилити мениджър с дългогодишен опит в сферата на софтуерните решения, подпомагащи работата на ФМ специалистите. Тя е управител на СентърМайн – компания с фокус върху разработването на системи за управление на недвижима собственост. В последните години Веселка придобива международен опит при работата си по внедряване на софтуерни решения в проекти с висока сложност – многофункционални комплекси от смесен тип, жилищни, офис, търговски и производствени площи. Характерна особеност на такъв тип проекти е, че отношенията с наметели, живущи, клиенти и посрещането на нуждите им са едни от най-важните измерители за качествен фасилити мениджмънт.

 

Ирена Жотева
Управляващ партньор на HILL International Bulgaria

Ирена Жотева е управител и собственик на HILL International Bulgaria. Става част от екипа на компанията в началото на 2002 г. От 2004 г. е изпълнителен директор, през 2009 г. става управляващ съдружник, а от май 2015 г. е и собственик. Преди това е работила като HR специалист в производствена фирма. Има магистърска степен по психология от СУ „Св.
Климент Охридски“ и МВА от City University, Сиатъл, Вашингтон. От 2006 г. преподава в магистърската програма „Трудови пазари и развитие на човешките ресурси“ на СУ „Св. Климент Охридски“. Професионален коуч към Erickson College International, акредитиран към Международната коуч федерация (ICF). Член е на Съвета на жените в бизнеса в България.

 

Лъчезар Цветанов
Стратегически творчески директор, Studio Novo

Лъчезар Цветанов е утвърден промишлен дизайнер, отличен с множество международни награди за дизайн, включително Red Dot, IF, Japanese Good Design и IDEA. Професионалният му опит през последните 15 години е съсредоточен в проучване и проектиране на ергономични продукти и решения, които насърчават движението и общото благосъстояние по време на работа. Между 2010 и 2015 г., Лъчезар ръководи творческото развитие на Humanscale – световен лидер в областта на ергономичните мебели и високоефективни работни инструменти. Неговите индивидуални и екипни проекти допринасят за поразителния растеж на компанията от 700% в 12 годинишния му опит там. Преди това е участвал в проекти, свързани с универсален дизайн, приложна естетика и изследване на човешките фактори, в Black & Decker и различни фирми от сектора на потребителската електроника. Има следдипломни квалификации за Дизайн мениджмънт, Дизайн лидерство и други. През 2010 г. Лъчезар става съосновател на Studio Novo – компания, създадена в София, с идеята да предостави най-добрите практики в проектирането на работното пространство, като улеснява тяхното изпълнение, чрез интеграция на различни видове обзавеждане, осветление, акустични решения и продукти за здраве.

 

Филип Клейтън
Регионален директор за Балканите, Директор за България, Key Facilities Management International

Филип има обширен опит във всички аспекти на фасилити мениджмънта и недвижимите имоти с основен фокус върху въвеждането и изпълнението на интегриран фасилити мениджмънт, глобална оценка на активите и съврзаната с нея рационализация и консолидания на всички аспекти на оперативния мениджмънт. Филип е работил с клиенти в Европа, ОНД и Близкия Изток по осъществяването на бизнес трансформации. Ангажиран е с развитието и предоставянето на истински фасилити мениджмънт с фокус върху Централна, Източна и Югоизточна Европа. Кариерата му във ФМ и пропърти мениджмънта е свързана с EC Harris Built Asset Consultancy, БТК (Vivacom), CB Richard Ellis, Exxon Mobil, Regus, NCR, AT&T и British Petroleum. Key В момента е Регионален директор за Балканите, Директор за България, Key Facilities Management International – компания, която предоставя водещи на пазара решения за успешни клиенти и дългосрочните им партньори.

 

адв. Калоян Крумов
Старши адвокат, Адвокатско дружество „Джингов, Гугински, Кючуков и Величков“

Адв. Калоян Крумов е старши адвокат в практиката по вещно право в Адвокатско дружество „Джингов, Гугински, Кючуков и Величков“ с над 12-годишен практически опит. Той предоставя правни консултации по отношение на създаването, изграждането и развитието на проекти в областта на недвижимите имоти, включително центрове за търговия на дребно и бизнес центрове. Той е един от малкото български юристи, които имат изключителен опит в консултирането изпълнението на договорите, базирани на FIDIC и тяхната съвместимост със спецификата на българската законодателна рамка.

 

Никола Захариев
Директор оперативна дейност, Хом Кеър Бг ЕООД

Никола Захариев е икономист по образование, преминал професионално през целия цикъл на проектиране, изграждане и реализиране на строителна продукция. От 2015 г. се присъединява към екипа на Хом Кеър Бг ЕООД. От тогава се развива последователно в звената за управление на комплекси от затворен тип, пропърти мениджмънт и фасилити услуги. Към момента изпълнява длъжността Директор оперативна дейност във фирмата. Натрупаният опит му позволява да има цялостен поглед върху развитието и проблемите на фасилити и пропърти менъджмънт услугите в страната, както и мнение относно правната рамка осигурявана от законодателството.

 

доц. д-р Атанас Георгиев
Издател на списание Фасилитис

Доц. Атанас Георгиев е доктор по Икономика от СУ „Св. Климент Охридски“. Бакалавър по „Икономика” и магистър по „Икономика и управление в енергетиката, инфраструктурата и комуналните услуги” и по „Финанси и банково дело” от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски”. Работи като хоноруван, а от 2007 г. и като редовен асистент и впоследствие като доцент в Стопанския факултет на СУ. В момента е Зам.-декан на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ и Ръководител на Катедра „Икономика и управление по отрасли”, както и ръководител на магистърската програма по „Икономика и управление в енергетиката, инфраструктурата и комуналните услуги”, част от която е и специализацията по „Фасилити мениджмънт“. От януари 2010 г. е в екипа на publics.bg, а от 2012 г. е издател на списанията Ютилитис и Фасилитис.

 

д-р Петър Ташев
главен редактор на сп. Фасилитис

Петър Ташев е доктор по Социално Управление от СУ „Св. Климент Охридски“ с дисертация на тема „Ефективност и ефикасност на компании с голям сграден фонд посредством професионален фасилити мениджмънт“. Бакалавър по Икономика и магистър по Финанси и банково дело от Стопанския факултет на Софийския Университет „Св. Климент Охридски“. Работи като хоноруван асистент в катедра Икономика и управление по отрасли. Секретар е на магистърската програма по Икономика и управление на сгради и съоръжения – Фасилити мениджмънт. От януари 2010 г. е отговорен редактор на publics.bg – онлайн професионална медия за развитие на публичните услуги, а от началото на 2012 година е и главен редактор на сп. Фасилитис. Петър Ташев е един от главните организатори на международна конференция „Фасилити мениджмънт: Реализация в България“.

 

 

Регистрация

 

240 лв.

Ранна регистрация
за 1 участник (до 14.09 вкл.)

216 лв.

Ранна регистрация
за 2-ма и повече участници (до 14.09 вкл.)

264 лв.

Късна регистрация
за 1 участник (от 15.09 вкл.)

240 лв.

Късна регистрация
за 2-ма и повече участници (от 15.09 вкл.)

* Всички цени са с включен ДДС

* За регистрация можете да ни пишете и на office@publics.bg или да ни се обадите на +359 879 436 756 и ние ще се свържем с вас, за да запазим вашето място на конференцията.

 
Вижте повече за предишното издание на конференцията