Можете да разгледате броя на PDF само ако въведете username и password за нашия сайт. Ако нямате потребителско име и парола, моля абонирайте се за сп. Ютилитис от тази страница.

 

Ако загубите паролата си, пишете ни на info@utilities.bg

 

При излизане от сайта, не забравяйте да се отпишете. Достъпът до онлайн архива е възможен само през едно устройство с едно потребителско име и парола в даден момент.

Май 2006 г. – специално приложение

В броя:

На корицата: Кирил Дренски, мениджър на „АББ България“

Темите:

ИЗМЕРВАНЕ
Тодор Матев: Да мерим или да потребяваме интелигентно
Независим пазар за всеки енергиен потребител
Георги Владов, управител на ВиК – Видин: „Събираемостта при нас е една от най-високите“
Landis+Gyr системни решения за измерване
Тодор Матев: Проектът Telegestore
Ливио Гало, директор „Вътрешна инфраструктура и мрежи“ към Enel Distribuzione: „Нашият образ се променя към новаторска компания“
Интелигентни мрежи за интелигентни клиенти
Вероника Ирасторца, NERA Economic Consulting: Опростени и ефективни структури
Измерването на топлина и вода – статукво и насоки за развитие в „Бруната България“
Валентин Моновски, директор „Холограми“ в „Демакс“ АД: „Целта на всяка защита е да намали степента на риска“
Ани Тодорова: Директива 2004/22/ЕС за средствата за измерване
Дистанционно отчитане на измервателни устройства

ФАКТУРИРАНЕ
Атанас Георгиев: Електронни сметки и плащания – фантастика или реалност
Грешките при фактуриране (не) се влияят от човешкия фактор

ИНТЕРВЮ
Кирил Дренски, мениджър на „АББ България“: „Енергийното образование още е далеч от проблемите на отрасъла“

ФАКТУРИРАНЕ
Как да насочим плащанията в правилна посока?
Грешен адрес! Актуални ли са клиентските бази от данни
Равните месечни сметки намаляват разходите

CRM
Соня Георгиева: Информационните технологии и обслужването на клиентите
Милен Луканчевски, Николай Костадинов и Хованес Авакян: Решение за операторски центрове: базови блокове
Дея Филева: Факторите на успеха при внедряване на CRM система
Клиентът в условия на дерегулация
Цветомир Несторов: От разходен към приходен център
Търсите доволни клиенти? Ето как „Сименс“ може да ви помогне!
Светослав Симеонов, JSE Ltd. / StatSoft Inc.: Аналитичните възможности в услуга на правилните мероприятия
Интегриран CRM
Комплексен аутсорсинг и обслужване на компании от комуналния сектор