Зарежда Събития
  • Това събитие е минало събитие.

ОНЛАЙН обучение „Нови изисквания във връзка с прилагане на регламент за прозрачност – REMIT“

Детайли

Дата:
17 февруари, 2021 г.
Категория за Събитие:
Уебсайт:
https://www.publics.bg

Място

zoom платформа на ЮТИЛИТИС

Организатори

Ютилитис
ЦОУ (Стопански факултет на СУ)

Списание „Ютилитис“ – месечно бизнес издание за инфраструктура и енергетика, публични и комунални услуги заедно с Центъра за образователни услуги (ЦОУ) на Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организира

ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
„Нови изисквания във връзка с прилагане на регламент за прозрачност – REMIT“

което ще се проведе на 17 февруари 2021 г.

Целта на сертификационния курс е да предостави на участниците от енергийни компании и институции след-дипломно обучение за основите на Регламент (ЕС) № 1227/2011 относно интегритета и прозрачността на пазара за търговия на едро с енергия и практически насоки във връзка с изменения на Наредба №3 за лицензиране, пазарно наблюдение в БНЕБ и др.

Онлайн обучението ще представи най-актуалната информация по прилагането, изискванията към търговци на едро с енергия и контрола от страна на отговорната институция.

За да бъдат постигнати гореописаните цели, ние от сп. „Ютилитис“ и от Центъра за образователни услуги на Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, разчитаме на лектори, които имат дългогодишен експертен опит и знания в областта.

Обучението е насочено към търговци и отговорници по докладването по REMIT.

 

При успешно завършване на обучението участниците ще получат СЕРТИФИКАТ от Центъра за образователни услуги (ЦОУ) към Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

Платформа за е-обучение

Курсът ще се проведе през платформата „Webinars“ на zoom – регистрираните участници ще получат персонална инструкция за записване. Тестов webinar за проба (само инсталиране на добавка към браузър) – >>линк за проба<<.

Платформата позволява следните действия:

  • Включване със или без микрофон и камера
  • Включване през телефон, таблет, лаптоп или десктоп компютър
  • Онлайн дискусия с лекторите и участниците (chat функция и Q&A функция)
  • Въпроси и отговори в реално време
  • Персонален чат с лектора
  • Последваща комуникация с лектора (по имейл/телефон)

Видео указания за влизане в zoom webinar:

Програма

17.02.2021 г.
сряда
12:20 – 12:30
Откриване на обучението
доц. д-р Атанас Георгиев, Гл. редактор на Ютилитис / Директор на маг. програма „Енергийни пазари и услуги“ в Стопанския факултет на СУ
12:30 – 13:30
Изменения на Наредба №3 за лицензиране
адв. Диляна Иванова, АД „Иванова и Иванова“
13:45 – 14:45
REMIT и пазарно наблюдение в БНЕБ
Екатерина Поповска, ръководител „Пазарен надзор и анализи“, Българска независима енергийна борса (БНЕБ)
15:00 – 16:00
Прилагане и контрол
Величка Маринова, главен експерт, Комисия за енергийно и водно регулиране (КЕВР)
16:15 – 17:15
Видове сделки и особености при докладването
д-р Гергана Кулина-Радева и Деметра Блажева-Златарова, Технически университет – София

 

Лектори

  • Величка Маринова, главен експерт, Комисия за енергийно и водно регулиране (КЕВР)
  • д-р Гергана Кулина-Радева, Технически университет – София
  • Деметра Блажева-Златарова, Технически университет – София
  • адв. Диляна Иванова, АД „Иванова и Иванова“
  • Екатерина Поповска, ръководител „Пазарен надзор и анализи“, Българска независима енергийна борса (БНЕБ)
  •  

    Регистрация

    Краен срок за регистрация: 15:00 часа, 16 февруари, 2021 г.

    240 лв.

    Такса за участие за 1 участник от организация

    198 лв.

    За един участник при >1 регистрации от една организация

    120 лв.

    За студенти/докторанти

    * Всички цени са с включен ДДС

    РЕГИСТРАЦИЯ