
- Това събитие е минало събитие.
Сертификационен курс „Управление на продажбите и продажбени умения“

Списание „Ютилитис“ – месечно бизнес издание за инфраструктура и енергетика, публични и комунални услуги заедно с Центъра за образователни услуги (ЦОУ) на Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организира
СЕРТИФИКАЦИОНЕН КУРС
„Управление на продажбите и продажбени умения“
което ще се проведе на 16 и 17 юни 2021 г. в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Предвидена е възможност и за дистанционно просъствие, чрез платформата ZOOM в реално време.
В първия ден от обучението имаме за цел да предоставим, както на търговците, така и на консуматорите качествена практическа информация за:
- Промени в модела на пазара на електрическа енергия;
- Юридически преглед на договорните отношения;
- Практически съвети по маркетинг и сключване на договори;
- Системи за управление на продажбите.
Във втория ден сме поставили следните цели:
- Участниците да придобият умения за по-добра комуникация с клиентите на енергийния бизнес;
- Обучаемите да научат за поведението на видовете клиенти;
- Обучаемите да се научат да проучват потребностите на клиентите и да предлагат услуги, базирани на тези потребности;
- Участниците в обучението да се научат да анализират своя стил на работа с клиенти и при необходимост да правят корекции на поведението си;
- Обучаемите да се научат да правят разлика между характеристика на продукта (услугата), предимства и ползи за клиента;
- Обучаемите да придобият умения за справяне с възраженията на клиента;
- Участниците да се научат да използват ситуативни подходи към различен профил клиенти.
Обучението включва лекции и отворени дискусии с участниците, по време на които те могат да задават и по-конкретни въпроси, свързани с темата на курса.
При успешно завършване на обучението участниците ще получат СЕРТИФИКАТ от Центъра за образователни услуги (ЦОУ) към Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“.
Платформа за е-обучение
Курсът ще се проведе през платформата „Webinars“ на zoom – регистрираните участници ще получат персонална инструкция за записване. Тестов webinar за проба (само инсталиране на добавка към браузър) – >>линк за проба<<.
Платформата позволява следните действия:
- Включване със или без микрофон и камера
- Включване през телефон, таблет, лаптоп или десктоп компютър
- Онлайн дискусия с лекторите и участниците (chat функция и Q&A функция)
- Въпроси и отговори в реално време
- Персонален чат с лектора
- Последваща комуникация с лектора (по имейл/телефон)
Видео указания за влизане в zoom webinar:
Програма
доц. д-р Атанас Георгиев, Главен редактор на сп. Ютилитис
Мартин Георгиев, Председател на УС, Асоциация на търговците на електроенергия в България
Светла Манолова, Управител, SM Consulta
Людмила Ганчева, Директор производство, МОСТ Енерджи
адв. Николай Кискинов, Управляващ съдружник, Адвокатско дружество „Владимиров Кискинов“
Тодор Матев, Директор „Продажби на дребно“, ЧЕЗ Електро България АД
• „Добрият и лошият клиент” – кои са те? Какъв е профилът на клиентите в ютилити бизнеса? – дискусия;
• Да разберем поведението на купувача – тест, отношение към клиентите;
• Споделяне на резултата от теста и коментиране как да адаптираме своя стил към този на клиента в продажбената комуникация;
• Търговска комуникация – презентация;
• Аспекти на комуникацията с клиента – филтри на възприятията, стереотипи и закони на общуването.
• Несловесна комуникация – как да разберем несловесни сигнали на клиента. Как да постигнем несловесна съгласуваност с клиента?;
• Словесна комуникация – как да използваме различни техники за да привлечем вниманието на клиента. Тест за слушателска активност на участниците. Споделяне на резултатите от теста;
• Стъпки в продажбения процес;
• Особености на активните продажби – набелязване на клиенти – фаза планиране.
• Проспектиране, насрочване на среща с клиента, реализиране на продажба, анализ на продажбата;
• Характеристики, предимства ползи на продукта или услугата;
• Скрити, явни и загатнати потребности – как да ги разпознаваме?;
• Справяне с възраженията, техники за оборване на възражения, видове възражения, грешки при комуникация с клиентите.
Лектори
- Йордан Танковски, Управител, Скилс Консулт България;
- Людмила Ганчева, Директор производство, МОСТ Енерджи;
- Мартин Георгиев, Председател на УС, Асоциация на търговците на електроенергия в България;
- адв. Николай Кискинов, Управляващ съдружник, Адвокатско дружество „Владимиров Кискинов“;
- Светла Манолова, Управител, SM Consulta;
- Тодор Матев, Директор „Продажби на дребно“, ЧЕЗ Електро България АД.
Регистрация
Краен срок за регистрация: 13:00 часа, 15 юни, 2021 г.
РЕГИСТРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ЗАЛА
360 лв.
Такса за участие за 1 участник от организация
300 лв.
За един участник при >1 регистрации от една организация
180 лв.
За студенти/докторанти
РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ОНЛАЙН ВКЛЮЧВАНЕ
240 лв.
Такса за участие за 1 участник от организация
210 лв.
За един участник при >1 регистрации от една организация
120 лв.
За студенти/докторанти
* Всички цени са с включен ДДС
РЕГИСТРАЦИЯ