Зарежда Събития
  • Това събитие е минало събитие.

Сертификационен курс „Управление на продажбите и продажбени умения“

Детайли

Начало:
16 юни, 2021 г.
Край:
17 юни, 2021 г.
Категория за Събитие:
Уебсайт:
https://www.publics.bg

Организатори

Ютилитис
ЦОУ (Стопански факултет на СУ)

Място

Стопански факултет, СУ
бул. "Цариградско шосе" № 125, блок 3 (Стопански факултет, СУ "Св. Климент Охридски")
София, 1113 България
+ Google Map
View Място Website

Списание „Ютилитис“ – месечно бизнес издание за инфраструктура и енергетика, публични и комунални услуги заедно с Центъра за образователни услуги (ЦОУ) на Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организира

СЕРТИФИКАЦИОНЕН КУРС
„Управление на продажбите и продажбени умения“

което ще се проведе на 16 и 17 юни 2021 г. в Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“. Предвидена е възможност и за дистанционно просъствие, чрез платформата ZOOM в реално време.

В първия ден от обучението имаме за цел да предоставим, както на търговците, така и на консуматорите качествена практическа информация за:

  • Промени в модела на пазара на електрическа енергия;
  • Юридически преглед на договорните отношения;
  • Практически съвети по маркетинг и сключване на договори;
  • Системи за управление на продажбите.

Във втория ден сме поставили следните цели:

  • Участниците да придобият умения за по-добра комуникация с ‎клиентите на енергийния бизнес;
  • Обучаемите да научат за поведението на видовете клиенти;
  • Обучаемите да се научат да проучват потребностите на клиентите и ‎да предлагат услуги, базирани на тези потребности;
  • Участниците в обучението да се научат да анализират своя стил на ‎работа с клиенти и при необходимост да правят корекции на ‎поведението си;
  • Обучаемите да се научат да правят разлика между характеристика ‎на продукта (услугата), предимства и ползи за клиента;
  • Обучаемите да придобият умения за справяне с възраженията на ‎клиента;
  • Участниците да се научат да използват ситуативни подходи към ‎различен профил клиенти.

 

Обучението включва лекции и отворени дискусии с участниците, по време на които те могат да задават и по-конкретни въпроси, свързани с темата на курса.

 

 

При успешно завършване на обучението участниците ще получат СЕРТИФИКАТ от Центъра за образователни услуги (ЦОУ) към Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

Платформа за е-обучение

Курсът ще се проведе през платформата „Webinars“ на zoom – регистрираните участници ще получат персонална инструкция за записване. Тестов webinar за проба (само инсталиране на добавка към браузър) – >>линк за проба<<.

Платформата позволява следните действия:

  • Включване със или без микрофон и камера
  • Включване през телефон, таблет, лаптоп или десктоп компютър
  • Онлайн дискусия с лекторите и участниците (chat функция и Q&A функция)
  • Въпроси и отговори в реално време
  • Персонален чат с лектора
  • Последваща комуникация с лектора (по имейл/телефон)

Видео указания за влизане в zoom webinar:

Програма

 

16.06.2021 г.
сряда – Управление на договори за крайни клиенти на свободен пазар
09:20 – 09:30
Откриване на обучението
доц. д-р Атанас Георгиев, Главен редактор на сп. Ютилитис
09:30 – 10:30
Въведение в пазара на електрическа енергия от юли 2021 г.
Мартин Георгиев, Председател на УС, Асоциация на търговците на електроенергия в България
10:45 – 11:45
Системи за управление на продажбите
Светла Манолова, Управител, SM Consulta
11:45 – 13:00
Обедна почивка / Обяд

13:00 – 14:00
Търговия с електрическа енергия за крайни клиенти
Людмила Ганчева, Директор производство, МОСТ Енерджи
14:15 – 15:15
Изисквания за електронната платформа на КЕВР за поддържане на оферти, смяна на доставчик и управление на договори с крайни клиенти
адв. Николай Кискинов, Управляващ съдружник, Адвокатско дружество „Владимиров Кискинов“
15:30 – 16:30
Обслужване и услуги за крайни клиенти
Тодор Матев, Директор „Продажби на дребно“, ЧЕЗ Електро България АД

 

17.06.2021 г.
четвъртък – Продажбени умения – Йордан ‎Танковски, Управител, Скилс Консулт България

09:30 – 11:00
Сесия 1 – Въведение в темата „Обслужване на клиенти“
11:15 – 12:45
Сесия 2 – Видове клиенти и подходи
• „Добрият и лошият клиент” – кои са те? Какъв е профилът на клиентите ‎в ютилити бизнеса? – дискусия;
• Да разберем поведението на купувача – тест, отношение към ‎клиентите;
• Споделяне на резултата от теста и коментиране как да адаптираме своя ‎стил към този на клиента в продажбената комуникация;
• Търговска комуникация – презентация;
• Аспекти на комуникацията с клиента – филтри на възприятията, ‎стереотипи и закони на общуването.
12:45 – 13:45
Обедна почивка / Обяд

13:45 – 15:15
Сесия 3 – Видове комуникация и специфики
• Несловесна комуникация – как да разберем несловесни сигнали на ‎клиента. Как да постигнем несловесна съгласуваност с клиента?;
• Словесна комуникация – как да използваме различни техники за да ‎привлечем вниманието на клиента. Тест за слушателска активност на ‎участниците. Споделяне на резултатите от теста;
• Стъпки в продажбения процес;
• Особености на активните продажби – набелязване на клиенти – фаза ‎планиране.

15:30 – 17:00
Сесия 4 – Продажба
• Проспектиране, насрочване на среща с клиента, реализиране на ‎продажба, анализ на продажбата;
• Характеристики, предимства ползи на продукта или услугата;
• Скрити, явни и загатнати потребности – как да ги разпознаваме?‎;
• Справяне с възраженията, техники за оборване на възражения, видове ‎възражения, грешки при комуникация с клиентите.

 

Лектори

  • Йордан ‎Танковски, Управител, Скилс Консулт България;
  • Людмила Ганчева, Директор производство, МОСТ Енерджи;
  • Мартин Георгиев, Председател на УС, Асоциация на търговците на електроенергия в България;
  • адв. Николай Кискинов, Управляващ съдружник, Адвокатско дружество „Владимиров Кискинов“;
  • Светла Манолова, Управител, SM Consulta;
  • Тодор Матев, Директор „Продажби на дребно“, ЧЕЗ Електро България АД.

 

Регистрация

Краен срок за регистрация: 13:00 часа, 15 юни, 2021 г.

РЕГИСТРАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ЗАЛА

360 лв.

Такса за участие за 1 участник от организация

300 лв.

За един участник при >1 регистрации от една организация

180 лв.

За студенти/докторанти

РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ОНЛАЙН ВКЛЮЧВАНЕ

240 лв.

Такса за участие за 1 участник от организация

210 лв.

За един участник при >1 регистрации от една организация

120 лв.

За студенти/докторанти

* Всички цени са с включен ДДС

РЕГИСТРАЦИЯ