Зарежда Събития
  • Това събитие е минало събитие.

ОНЛАЙН Обучение „Продажбени умения за енергийния пазар“

Детайли

Дата:
19 май, 2021 г.
Час:
12:30 - 17:30
Категория за Събитие:
Уебсайт:
https://www.publics.bg

Място

zoom платформа на ЮТИЛИТИС

Организатори

Ютилитис
ЦОУ (Стопански факултет на СУ)

Списание „Ютилитис“ – месечно бизнес издание за инфраструктура и енергетика, публични и комунални услуги заедно с Центъра за образователни услуги (ЦОУ) на Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организира

ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ
„Продажбени умения за енергийния пазар“

което ще се проведе на 19 май 2021 г.

Сертификационният курс ще се проведе с подкрепата на СКИЛС КОНСУЛТ ‎БЪЛГАРИЯ. Съдържанието е специално подготвено за търговци с енергия от Йордан Танковски – организационен психолог‎. (за лектора)

Във връзка с навлизането на стопанските потребители на ниско напрежение сме поставили следните цели:

  • Участниците да придобият умения за по-добра комуникация с ‎клиентите на енергийния бизнес;
  • Обучаемите да научат за поведението на видовете клиенти;
  • Обучаемите да се научат да проучват потребностите на клиентите и ‎да предлагат услуги, базирани на тези потребности;
  • Участниците в обучението да се научат да анализират своя стил на ‎работа с клиенти и при необходимост да правят корекции на ‎поведението си;
  • Обучаемите да се научат да правят разлика между характеристика ‎на продукта (услугата), предимства и ползи за клиента;
  • Обучаемите да придобият умения за справяне с възраженията на ‎клиента;
  • Участниците да се научат да използват ситуативни подходи към ‎различен профил клиенти.

 

При успешно завършване на обучението участниците ще получат СЕРТИФИКАТ от Центъра за образователни услуги (ЦОУ) към Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

Платформа за е-обучение

Курсът ще се проведе през платформата „Webinars“ на zoom – регистрираните участници ще получат персонална инструкция за записване. Тестов webinar за проба (само инсталиране на добавка към браузър) – >>линк за проба<<.

Платформата позволява следните действия:

  • Включване със или без микрофон и камера
  • Включване през телефон, таблет, лаптоп или десктоп компютър
  • Онлайн дискусия с лекторите и участниците (chat функция и Q&A функция)
  • Въпроси и отговори в реално време
  • Персонален чат с лектора
  • Последваща комуникация с лектора (по имейл/телефон)

Видео указания за влизане в zoom webinar:

 

Програма

19.05.2021 г.
сряда
12:20 – 12:30
Откриване на обучението
Официално откриване на Обучението – доц. д-р Атанас Георгиев, Главен редактор на сп. Ютилитис
12:30 – 13:30
Сесия 1 – Йордан ‎Танковски, Управител, Скилс Консулт България
• Въведение в темата „Обслужване на клиенти“
13:45 – 14:45
Сесия 2 – Йордан ‎Танковски
• ‎„Добрият и лошия клиент” – кои са те? Какъв е профилът на клиентите ‎в ютилити бизнеса? – дискусия;
• Да разберем поведението на купувача – тест, отношение към ‎клиентите;
• Споделяне на резултата от теста и коментиране как да адаптираме своя ‎стил към този на клиента в продажбената комуникация.;
• Търговска комуникация – презентация;
• Аспекти на комуникацията с клиента – филтри на възприятията, ‎стереотипи и закони на общуването.
15:00 – 16:00
Сесия 3 – Йордан ‎Танковски
• Несловесна комуникация – как да разберем несловесни сигнали на ‎клиента. Как да постигнем несловесна съгласуваност с клиента?;
• Словесна комуникация – как да използваме различни техники за да ‎привлечем вниманието на клиента. Тест за слушателска активност на ‎участниците. Споделяне на резултатите от теста;
• Стъпки в продажбения процес;
• Особености на активните продажби – набелязване на клиенти – фаза ‎планиране.
16:15 – 17:15
Сесия 4 – Йордан ‎Танковски
• Проспектиране, насрочване на среща с клиента, реализиране на ‎продажба, анализ на продажбата;
• Характеристики, предимства ползи на продукта или услугата;
• Скрити, явни и загатнати потребности – как да ги разпознаваме?‎;
• Справяне с възраженията, техники за оборване на възражения, видове ‎възражения, грешки при комуникация с клиентите.

 

Лектор

Йордан Танковски – организационен психолог‎.

Йордан Танковски има повече от 21 години опит в организационното развитие и провеждането на обучения в областта на меките умения за бизнеса.  Организационен консултант, специализирал в оценката на бизнес организации и стратегическо планиране. Сериозна част от портфолиото му е провеждане на обучения управление на стреса; екипна ефективност и комуникация; емоционална компетентност; лидерски и мениджърски курсове за среден и висш мениджмънт; продажбени умения и търговски преговорни умения; комуникативни умения. От 2006 година е управител на Скилс Консулт България ООД, компания, която е фокусирана в организационно развитие, тренинга и управление на човешките ресурси. Йордан е магистър по социална, педагогическа и организационна психология, а в момента е докторант към Институт по Невробиология към БАН с дисертационен труд „Психологични, психофизиологични и психосоциални методи за оптимизация на човешкия фактор при кризисни ситуации“.

Йордан Танковски притежава разнообразен и богат опит като обучител. Организирал и провел тренинги в областта на обслужването на клиенти и продажбите във почти всички сфери на бизнеса –  ютилити компании, банкиране, застраховане, МЛМ бизнес, IT бизнес, строителство, детски стоки, електроника, ресторантьорство, индустрията за забавление и кино и други.

Обучавал е служители и мениджъри от различни компании, работещи на българския и балканския пазар – “Lirex”; Roca Bulgaria; ЧЕЗ, Софийска вода, ЕВН, Тал Инженеринг, Бъргър Кинг, Кино Арена, Кавен Орбико, Гано Ексел, Цептер, Хаглайтнер, Ролпласт, Мухарски, Кол Пойнт Ню Юръп, ОЗК, Булстрад АД; Общинска банка, Райфайзен банк, Булстрад, Интер Експо Център, Астра Зенека, Берлин Хими, Савекс Фарма, Евромастер, Магазини „Слънчице“, Пенсионно Осигурително дружество „Топлина“, Глобул (Теленор), МТЕЛ (A1), Девин – Ред Бул, ОМВ, Брейнсторм Консулт, АИКО, Мебели Виденов, Тал Инженеринг, Община Ямбол, Община Троян, Областна Администрация – Ямбол, Национална комисия за борба с трафика на хора и други.

Обучавал е Call центрове за обслужване на клиенти и продажби по телефона. Йордан има публикации и авторски трудове в областта на управление на стреса и професионалното прегаряне, здравното образование, управлението на проекти и стратегическо планиране.

 

Регистрация

Краен срок за регистрация: 13:00 часа, 18 май, 2021 г.

РЕГИСТРАЦИЯ

240 лв.

Такса за участие за 1 участник от организация

210 лв.

За един участник при >1 регистрации от една организация

120 лв.

За студенти/докторанти

* Всички цени са с включен ДДС

РЕГИСТРАЦИЯ